×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آمادگی دستگاه‌های خوزستان برای پیشگیری از کرونا ویروس/ رسانه ها و روابط عمومی ها جو روانی را مدیریت و از تشویش در اذهان عمومی جلوگیری کنند

کیامرث حاجی زاده روز چهارشنبه در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی در سرسرای شهید رجایی استانداری خوزستان، اظهار کرد: ادارات و سازمانها باید هماهنگی بیشتری با بهداشت و درمان و دانشگاه‌ها داشته باشند که اداره کل حمل و نقل جاده ای، بنادر و کشتیرانی و شرکت‌های پتروشیمی و فولاد از آن جمله هستند.

وی افزود: این موضوع یک مصوبه و الزام جدی برای پیشگیری از کرونا ویروس است.

حاجی زاده ادامه داد: در کشور ایران به دلیل تحریم‌های ظالمانه و دسترسی نداشتن به برخی از خدمات، تجهیزات و یا دارو، اگر این ویروس وارد کشور شود مشکلات زیادی برای مردم ایجاد می‌کند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان توضیح داد: این موضوع ملی و جهانی است و مربوط به یک بخش و جزیره ای به نام بهداشت و درمان نیست بلکه همکاری همه دستگاه‌ها را می طلبد.

وی گفت: تا حد امکان باید پیشگیری کنیم، اما باید شرایط مقابله احتمالی را نیز باید داشته باشیم.

حاجی زاده بیان کرد: باید تجهیزات و دارو و امکانات لازم فراهم باشد چون پیشگیری از این بیماری اولویت خوزستان است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان ادامه داد: نشست‌هایی نیز باید با بیمارستان‌های خصوصی برگزار شود و در صورت نیاز از آنها نیز به عنوان مرجع استفاده کنیم.

وی در ادامه بر مدیریت جو روانی تاکید کرد و گفت: از رسانه ها و روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها می‌خواهیم که اطلاع رسانی را با ظرافت خاصی مدیریت کنند و باعث تشویش اذهان عمومی نشوند.

 

 

منبع: ایلنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.