×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
افتتاح پروژه‌هایی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در خوزستان

حسینعلی امیری روز چهارشنبه، ۱۶ بهمن در بدو ورود به اهواز در جمع خبرنگاران در خصوص اهداف سفر دو روزه خود به استان خوزستان، ضمن تبریک ایام مبارک فجر، اظهار کرد: به مناسبت ایام مبارک فجر، اعضای هیات دولت به استان‌ها سفر می‌کنند و من هم توفیق دارم، دو روز میهمان مردم خوزستان باشم. خوزستان برای من حالت نوستالژی دارد و من در این استان افتخار خدمتگزاری را داشته‌ام.

وی بیان کرد: در این سفر دو روزه، برنامه‌های متعددی توسط استاندار و معاونان وی در نظر گرفته شده است؛ افتتاح چند پروژه در شوشتر و آبادان را داریم که قابل توجه بوده و عمدتا با رویکرد اقتصاد مقاومتی طراحی شده‌اند و به بهره‌برداری می‌رسند.

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: پروژه‌های خدمات شهری را نیز برای افتتاح داریم. در یادواره دشت آزادگان هم شرکت می‌کنم. خوزستان اساسا سرزمین مقدسی است و مردم آن در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور داشتند و پذیرای رزمندگانی بوده‌اند که از سراسر کشور در این استان حضور داشتند و مردم خوزستان در دوران دفاع مقدس نیز بسیار خوب مهمان نوازی کردند.

وی عنوان کرد: دشت آزادگان نیز سرزمین شهدای بزرگی است. در یادواره شهدای دشت آزادگان در مورد فرهنگ جهاد و شهادت، برنامه‌ای برای من تدارک دیده شده است.

 

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.