×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
بهره‌برداری از ۴۷۱ کلاس درس در خوزستان با حضور رییس مجلس

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز خوزستان در آیینی که به این مناسبت با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در سرسرای شهید رجایی استانداری خوزستان به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد بیان کرد: ۶ هزار و ۵۰۰ فضای آموزشی در خوزستان وجود دارد و یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر دانش آموز در این استان مشغول به تحصیل هستند.

علی قربانی با بیان اینکه از ۳۰ هزار کلاس درس در خوزستان ۳۰ درصد آنها فرسوده و به بازسازی نیاز دارند گفت: نسبت به میانگین کشوری کمبود فضای آموزشی به میزان ۱۰ هزار فضای آموزشی در خوزستان وجود دارد که برای احداث به کمک دولت و خیران نیاز است.

وی ادامه داد: در حادثه سیل فروردین امسال ۱۱۳ مدرسه در خوزستان دچار آسیب شد و هزار میلیارد ریال به فضاهای آموزشی این استان نیز خسارت وارد شد که تمامی مدارس مناطق سیل‌زده استان در مهر امسال تعمیر و بازسازی و تحویل آموزش و پرورش شدند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان ادامه داد: ۶۰ مدرسه در حادثه زلزله مسجد سلیمان نیز صدمه دید که با کمک اعتبارات ملی و استانی و خیران تعمیر و بازسازی و در مهر امسال افتتاح شدند.

قربانی افزود: عملیات اجرایی ۱۲ پروژه جدید در قالب ۱۰۰ کلاس درس در خوزستان در حال انجام است که در مهر سال آینده به بهره برداری خواهند رسید.

وی بیان کرد: ۲۵۴ پروژه در قالب ۸۶۰ کلاس درس در مهر امسال ، و امروز نیز ۴۷۱ کلاس درس در خوزستان افتتاح شدند که در مجموع امسال تاکنون یکهزار و ۳۳۱ کلاس درس امسال ساخته شد.

رییس مجلس شورای اسلامی به همراه وزیر نیرو برای بهرهبرداری از چند پروژه آب و برق در اهواز و شادگان و نیز ۴۷۱ کلاس درس به بهره‌برداری رسید.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.