×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
تاکید استاندار خوزستان بر هوشیاری و مراقبت برای جلوگیری از ورود بیماری کرونا به استان

غلامرضا شریعتی روز یکشنبه ۱۳ بهمن ماه در نشست شورای پدافند زیستی استان در محل استانداری گفت: باید حتماً کلیه مراقبت های لازم برای جلوگیری از ورود ویروس کرونا به استان را داشته باشیم تا شیرینی روز های دهه مبارک فجر بر مردم تلخ نشود.

استاندار خوزستان افزود: درخوزستان بنادر فعال از جمله بندر امام و بنادر آبادان و خرمشهر که مبادی ورودی کشتی و کالا به استان هستند باید مورد رصد و مراقبت جدی قرار گیرند تا موارد مشکوک به بیماری کرونا مورد شناسایی قرار گرفته و جلوی ورود و شیوع این بیماری به استان گرفته شود.

شریعتی خاطرنشان کرد: در پروژه های پتروشیمی و سایر پروژه هایی که شهروندان چینی در آن همکاری دارند مراقبت های لازم صورت گیرد زیرا با توجه به اینکه اخیرا سال نو چینی و تعطیلات در چین را داشتیم شهروندان چینی که در این پروژه های استان همکاری داشته اند به کشور خود تردد داشته که جا دارد از سوی مسئولین ذیربط بهداشت و علوم پزشکی مراقبت و رصد لازم صورت گیرد.

وی تاکید کرد: کلیه راه‌های مرزی زمینی، هوایی و آبی استان در آماده باش کامل قرار گرفته و نهایت دقت و مراقبت در این خصوص را به عمل آورند.

استاندار خوزستان بیان کرد: همچنین دانشگاه علوم پزشکی از طریق صدا و سیما و شبکه های اجتماعی با تهیه و تولید محتوا به آگاهی بخشی عمومی در خصوص این بیماری اقدام نماید البته به گونه‌ای که نباشد که موجب ایجاد ترس و واهمه در مردم شود اما آگاهی و حساسیت عمومی در این خصوص برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری ایجاد شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.