×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
آمریکا نمی‌تواند با جریان فکری انقلاب اسلامی مقابله کند

غلامرضا شریعتی شنبه در آیین نواختن زنگ چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در دبیرستان شاهد رضوان اهواز بیان کرد: جریان فکری انقلاب اسلامی در مناطق مختلف جهان افراد و ملتهای زیادی را با خود همراه کرده است و آمریکا هیچگاه نمی‌تواند در مقابل این جریان بزرگ فکری بایستد.

وی ضمن تبریک به فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: مردم در بخش‌های مختلف دنیا برای داشتن آزادی و استقلال می‌جنگند که این جریان بزرگ و ارزشمند از نتایج اندیشه‌های امام خمینی (ره) است و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب موجب تداوم این جریان اندیشمند می شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: اگر در کشورهای مختلف ، مردم در مقابل زورگویان ایستادگی می‌کنند این به دلیل توسعه و ترویج مسیر و جریان فکری انقلاب اسلامی در جهان است، مسلمانان درمناطق مختلف دنیا دیگر ذلت را نمی‌پذیرند و عزت خود را حفظ می‌کنند.

وی گفت: در ۴۱ سالی که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد ایران با وجود تحریم‌های فراوانی که متحمل شده است، دستاوردهای زیادی را داشته که در صد سال گذشته بی سابقه بوده است.

شریعتی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی از هر راهی تلاش داشتند جلوی پیشرفت و تلاش مردم ایران را بگیرند اما هیچگاه موفق نشدند.

وی گفت: امام خمینی (ره) بانی یک جریان فکری بودند که ضامن اجرایی این جریان فکری نیز سیطره فقه سیاسی و شیعه علوی بوده است.

در ادامه این آیین مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: پیدایش انقلاب اسلامی یک رویداد مهم در تاریخ معاصر ایران و جهان بوده است.

کوروش مودت بیان کرد: حضور دانشمندان با رویکرد جدید و روحانیون تراز اول در پیروزی انقلاب اسلامی نیز مشهود است، انقلاب اسلامی ثمره سال‌ها تلاش اندیشمندان و روحانیون و خون شهدا است.

وی گفت: در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد دستاوردها و پیشرفت‌های علمی و نظامی هستیم و امید است که دانش آموزان به عنوان ثمره انقلاب اسلامی برای پیشرفت هر چه بیشتر در ایران تلاش کنند.

مودت ادامه داد: دهه فجر امسال مصادف است با ایام شهادت سردار قاسم سلیمانی که بخشی از جهان نسبت به شهادت مظلومانه وی توسط رژیم ستمگر آمریکا واکنش نشان دادند، امید است که دانش آموزان در این ایام حضوری پررنگ و اثر گذار داشته باشند.

زنگ سالگرد چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز شنبه ۱۲ بهمن با حضور مسوولان استانی و دانش آموزان در دبیرستان شاهد رضوان اهواز همزمان با سراسر کشور نواخته شد.

 

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.