×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
بررسی تخلفات در توزیع گاز مایع به دادستانی سپرده می‌شود

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: بررسی مشکلات و تخلفات در تامین و توزیع گاز مایع در خوزستان از سوی شرکت‌های توزیع، به دادستانی سپرده می‌شود.

ارسلان شهنی روز سه‌شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان در سرسرای سازمان صمت بیان کرد:با وجود برگزاری نشست های متعدد درباره نحوه توزیع گاز مایع در خوزستان،اما همچنان در بحث توزیع گاز ال پی جی در این استان مشکل وجود دارد و مشخص است که شرکت‌های توزیع توانایی توزیع مناسب گاز مایع را ندارند.

وی با بیان اینکه این مساله باعث شده بسیاری از مناطق خوزستان با کمبود این گاز روبه رو باشند گفت: با دادستانی در این خصوص صحبت خواهم کرد تا به بحث توزیع گاز مایع در خوزستان ورود کرده و با متخلفان در این بخش برخورد شود.

شهنی ادامه داد: انجمن گاز مایع و شرکت‌های تامین کننده این گاز وظیفه بررسی نحوه توزیع گاز را بر عهده دارند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان بیان کرد: سهمیه گاز شهرستان ایذه تا پایان فروردین آینده نباید کسر شود و برای شرکت‌هایی که در توزیع گاز به ایذه کوتاهی کردند پرونده تشکیل و با آنها برخورد خواهد شد.

وی گفت: توزیع گاز مایع در شهرستان‌های مسجدسلیمان،و لالی و اندیکا نیز بررسی خواهد شد.

پرداخت ضرر و زیان به مباشران خرید میوه عید از سوی وزارت صمت

شهنی در ادامه گفت: مباشران خرید میوه عید با خرید نقدی و پرداخت نکردن وام موافقت کرده اند؛ سود وام بانکی ۱۸درصدی که برای خرید میوه در نظر گرفته شده بود، به سود بخش خصوصی نبود.

وی افزود: وزرات صمت موافقت کرده تا هرگونه ضرر و زیان مباشران از خرید میوه عید را در پایان اردیبهشت سال آینده پرداخت کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.