×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
هواپیمای حادثه‌دیده به فرودگاه ماهشهر منتقل شد

مهرزاد شریفی اظهارکرد: یک جاده خاکی بیش از ۱۰۰ متری برای جابه‌جایی هواپیمای سانحه‌دیده از میان جاده کمربندی ماهشهر به داخل فرودگاه شهر ایجاد شد و پس از چندین ساعت عملیات، حدود ساعت ۳:۰۰ بامداد هشتم بهمن‌ماه، هواپیما به داخل فرودگاه ماهشهر انتقال پیدا کرد.

وی عنوان کرد: برای این جابه‌جایی، ۱۰۰ متر جاده ایجاد کردیم؛ زمین باتلاقی بود و ایجاد چنین جاده ای، کار یک روز نبود ولی باتوجه به اضطرار و اهمیت موضوع، این جاده ایجاد شد. حتی دوستان هواپیمایی به ما گفتند که فکر نمی کردیم، بتوانید این کار را به این صورت انجام دهید و هیچ جای ایران چنین موردی را ندیده بودیم.

معاون فرماندار ماهشهر ادامه داد: تجربه مشابه را در استان نداشتیم ولی خدا را شکر تمام نیروهای عملیاتی، امدادی و انتظامی و همچنین دیگر حوزه ها پای کار بودند و با تمام وجود کار کردند.

وی در پاسخ به این سوال که پس از استقرار هواپیما در فرودگاه، چه عملیاتی روی آن انجام خواهد شد؟ گفت: این حوزه کاملا فنی و تخصصی است و خود شرکت کاسپین و سازمان هواپیمایی باید در این زمینه تصمیم بگیرند.

هواپیمای مسافربری تهران – ماهشهر متعلق به شرکت هواپیمایی کاسپین ساعت ۷:۵۰ صبح روز گذشته دوشنبه، هفتم بهمن پس از فرود در فرودگاه ماهشهر، از باند خارج شد و پس از طی کردن عرض خیابان ورودی ماهشهر، کنار پارک نسترن متوقف شد. در این حادثه، تمام مسافران به سلامت از هواپیما خارج شدند.

 

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.