×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۸۸ حلقه چاه نفت و گاز در ۹ ماه امسال در مناطق خشکی و دریایی کشور حفر و تکمیل شد

محمد آل خمیس با تبریک چهلمین سالگرد تاسیس این شرکت به کارکنان صنعت نفت افزود: از این تعداد چاه یک حلقه اکتشافی، ۲۶ حلقه توسعه ای، ۷ حلقه توصیفی و ۵۴ حلقه تعمیری تکمیلی بوده است.

وی متراژ حفاری در این مدت را ۱۱۹ هزار و ۴۳۸ متر عنوان و اظهار کرد: از شمار چاه ها ۶۴ حلقه در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و ۱۲ حلقه در شرکت نفت فلات قاره می باشد.

آل خمیس گفت: دو حلقه از چاه ها نیز در شرکت نفت مناطق مرکزی، ۳ حلقه در شرکت مهندسی و توسعه نفت، ۶ حلقه در قالب پروژه ای و یک حلقه در حوزه مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران حفر گردید.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری افزود: از ابتدای فروردین تا پایان آذرماه با تلاش‌های به ‌عمل آمده و در نتیجه تعامل و هماهنگی با شرکت‌ های متقاضی، حفاری ۹ حلقه چاه ۸۹ روز زودتر از برنامه تعریف ‌شده از سوی کارفرما خاتمه یافت.

وی با اشاره به برخورداری ناوگان شرکت ملی حفاری ایران از ۷۲ دستگاه حفاری خشکی و دریایی اظهار کرد: در ۹ ماه گذشته ۲۶ دستگاه حفاری سبک، سنگین و فوق سنگین ناوگان این شرکت در حفاری چاه های توسعه ای، ۳ دستگاه در حفر چاه های توصیفی، ۴ دستگاه در پروژه های اکتشافی و ۲۵ دستگاه در تعمیر چاه های در حال بهره برداری و تولیدی در مدار عملیات قرار داشته است.

آل خمیس گفت: در سال جاری در قالب پروژه های حفظ و نگهداشت و افزایش تولید شرکت ملی نفت ایران عملیات اجرایی ۵ حلقه چاه در نفت ‌شهر در حوزه فعالیت شرکت نفت مناطق مرکزی و ۷ حلقه چاه در میدان نفتی گچساران در وسعت کاری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب آغاز شد که براساس برنامه در مراحل اجرا قرار دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.