×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
شاعری شهرداری که نامش با احترام برده می شود

با سهم خواهی های اشتباه و ایرادات بنی اسراییلی ، سنگ اندازی در راه توسعه به وجود آمده نکنیم

شاعری با اسفالت خیابان های مناطق اهواز و پروژه غیرهمسطح میدان دانشگاه نامش برای همیشه در میان توده مردم، با احترام برده خواهد شد.اما این مسئله را همه به خوبی می دانند کسانی که بهرزوی و رفاه این مردم زخم بر قلبشان و منافع شان است.کسانی که حاضرند بدترین و درشت ترین سخنان را تحمل کنند، تا در کمال بی منطقی و غیر اخلاقی سعی بر تخریب چهره شهرداری کنند که گمان نمی کردند چنین شجاعانه قدم به عمران شهری بگذراد.

اما شاعری با شروعی توفانی به همه ثابت کرد مرد عمل است، کوشید و با تلاش فراوان و تیرهای زهر آلود اقلیت هر روزه اخبارهای خوب و اقدامات رفاهی و خدماتی را به مردم اهواز تقدیم می کند.

اکنون شروع فصل تازه ای در شهرداری اهواز است، همه باید با هم سعی و تلاش کنیم تا اهواز را از چهره ای که هست بیرون بیاوریم، دست از لجاجت های منفی و سودجویانه برخی افراد برداشته و به رای جمعی بپیوندیم.

در حوزه انتصابات نیز با تاسی از فرمایش مقام معظم رهبری ؛ با اتکا به نیروهای جوان و با انگیزه توانسته است روحی تازه و تحول بزرگ در پوست اندازی جوانان متخصص و پرانرژی را جایگزین مدیران بی انگیزه و فرتوت در شهرداری اهواز کند .

شاعری مسئول هیچ خرابی نیست، او مسئول آبادی و عمرانی است، او را به خاطر گذشتگان سنگسار نکنیم، اگر علاقه دارید به محکوم کردن و علت یابی خرابی ها کمیته ای تشکیل دهید و از آنان بخواهید روی پرونده ها کار کنند، اما دور از انصاف است مشکل گذشتگان را به گردن آیندگان بیندازیم.

بیاد داشته باشید که همین سنگ اندازی ها اگر نبود، آسفالت مناطق امروزه بیش از نیمی از راه خود را طی کرده بود، اما بجای سنگ اندازی های غیرمنطقی اگر قدمی برای حمایت بر می داشتید ای بسا امروز با افتخار شاهد اتمام خیابان ها هم بودید.

بهر حال روزهای خوب را آیندگان درست می کنند، آنان که به گذشته دلبسته اند جز سنگی در دست فرصت طلبان نخواهند بود.

در بحث پسماند ،تفکیک زباله از مبدا ،پیشرفت قابل قبول پناهگاه عقیم سازی سگ های ولگرد و بالا رفتن روز افزون این عمل،نظم در جمع اوری رفت و روب و جمع اوری زباله از زمان تصدی کار شاعری شهردار جوان اهواز قابل قبول تر بود .

در بحث ساماندهی اداری و پرداخت های حقوق بسیار مثبت عمل کرد و امورات دیگر هم مثبت عمل نمودن… و باید گفت شاعری شهردار عمرانی و فرهنگی اهواز است.

امید داریم دست از این سهم خواهی ها و ایرادات که از کم کاری خود مسوولان می باشد برداریم و برای توسعه با اتحاد فقط بخاطر مردم عمل نماییم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.