×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
آبفا اهواز مقصر اصلی مشکلات فاضلاب منطقه کوی رمضان است

فتح الله حاجتی شامگاه جمعه ( ۲۷ دی ) با حضور در میان مردم منطقه کوی رمضان، در گفتگو با خبرنگار بتاب در اهواز با اشاره به تماس های متعددی که از سوی شهروندان این منطقه صورت گرفت، اظهار کرد: عملیات ترمیم و رفع مشکلات آب و فاضلاب منطقه کوی رمضان مدتی است که در حین لوله گذاری رها شده و مشکلات زیادی را برای مردم این منطقه ایجاد کرده است.

وی با انتقاد از عملکرد ضعیف آبفا اهواز، افزود: شرکت آب و فاضلاب اهواز هیچ توجه ای به مشکلات فاضلاب کوی رمضان ندارد.

عضو شواری اسلامی کلانشهر اهواز ادامه داد: آبفا اهواز مقصر اصلی مشکلات فاضلاب این منطقه است، فاضلاب در این منطقه بالا آمده و این وظیفه شرکت آب و فاضلاب است که این مشکل را حل کند.

حاجتی همچنین با انتقاد از اینکه شرکت آب و فاضلاب اهواز تلاش کافی در جهت حل مشکلات فاضلاب منطقه کوی رمضان نمی کند، بیان کرد: مدیر عامل آبفا اهواز توانایی لازم در اداره این امور را ندارد.

وی تشریح کرد: مردم منطقه کوی رمضان مردمانی آبرومند، انقلابی و همواره در کنار نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند و نباید این معضلات برای مردم این منطقه ایجاد شود.

عضو شواری اسلامی کلانشهر اهواز در پایان تاکید کرد: مدیرعامل آبفا اهواز باید از مردم کوی رمضان عذر خواهی کند و ضمن بازدید از این منطقه، مشکل فاضلاب آن را هرچه سریع تر حل کند.

گفتنی است، طی یکی دو ماه اخیر خیابان اصلی کوی رمضان جهت ترمیم فاضلاب تخریب شده و مشکلات زیادی را برای تردد مردم ایجاد کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.