×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جاده‌های اصلی و فرعی خوزستان باز ولی لغزنده هستند

سرهنگ رضا دولتشاهی افزود: با توجه به یخ زدگی سطح جاده‌ها و کولاک در مناطق کوهستانی خوزستان و کاهش محسوس دما ، رانندگان باید از وسایل ایمنی زمستانی در خودرو به ویژه زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی گفت: تردد خودروها در جاده برفگیر اندیکا به بازفت در شمال شرقی خوزستان بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست و ماموران پلیس راه خودروهای فاقد وسایل ایمنی را متوقف خواهند کرد.

رییس پلیس راه خوزستان از رانندگان وسایل نقلیه سنگین و سبک که قصد سفر به مناطق کوهستانی خوزستان را دارند خواست برای پیشگیری از حوادث رانندگی ، با سرعت مطمئنه حرکت کنند و فاصله طولی با خودرو جلویی را به دلیل یخ زدگی و لغزندگی سطح جاده‌ها رعایت کنند.

دولتشاهی از بازگشایی دوباره جاده رامهرمز به اهواز که روز دوشنبه هفته جاری به دلیل رانش زمین و اجرای عملیات بهسازی بسته شده خبر داد.

سطح بیشتر جاده‌های مناطق کوهستانی و مرتفع خوزستان در چهار روز گذشته به دلیل بارش برف ، کاهش محسوس دما و ریزش هوای سرد از عرض‌های بالا، با پدیده یخ زدگی رو به رو بودند.

گزارش مرکز پیش بینی هواشناسی خوزستان حاکی است از روز جمعه با ورود سامانه جدید بارشی ، بارش برف(مناطق کوهستانی) و باران بیشتر مناطق خوزستان را فرا میگیرد که در برخی مناطق استان احتمال طغیان و بالا آمدن آب مسیل ها و رودخانه‌های فصلی وجود دارد.

 

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.