×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
واریز مرحله اول سود فروش سوخت به حساب مرزنشینان خوزستان

سید نوراله حسن‌زاده با اشاره به پیگیری‌های صورت‌گرفته از سوی وزارت کشور، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و استانداری خوزستان، اظهار کرد: مرحله اول سود حاصل از فروش سوخت به حساب بانکی سرپرستان خانوارهای مرزنشین شعاع ۲۰ کیلومتری مرزهای استان واریز شد و دیگر سرپرستانِ خانوارها با مراجعه به فرمانداری‌ها و دفاتر پیشخوان دولت، هر چه سریعتر کارت مرزنشینی خود را دریافت کنند.

وی افزود: قرار بر این بود که با فروش سهمیه سوخت مرزنشینی، سود حاصل از فروش آن به حساب سرپرستان خانوارهایی که در شعاع ۲۰ کیلومتری مرز سکونت دارند، واریز شود که خوشبختانه مرحله اول آن واریز شد.

حسن زاده تصریح کرد: به طور کلی ۸۸ هزار مرزنشین از خوزستان مشمول طرح فروش سوخت به وزارت کشور معرفی شدند که به دلیل نداشتن کارت یا نواقصی دیگر، فقط ۱۲ هزار نفر آن‌ها تایید شد.

وی ادامه داد: از این تعداد، حدود ۳ هزار نفر شناسایی و شماره حساب بانکی آن‌ها اخذ و جهت دریافت وجه حاصل از فروش سوخت به بانک رسالت معرفی شدند و هر کدام مبلغ ۸۰ هزار تومان در مرحله اول دریافت کردند.

حسن‌زاده خطاب به مرزنشینان تصریح کرد: سرپرستان خانوارهای روستاهای شعاع ۲۰ کیلومتری مرز به دفاتر پیشخوان دولت و فرمانداری‌ها مراجعه و درخواست کارت مرزنشینی کنند تا شناسایی شوند و شماره شبای حساب بانکی خود را به فرمانداری‌ها تحویل دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان عنوان کرد: پس از اخذ شماره حساب بانکی از سوی فرمانداری‌ها، این شماره‌ها در اختیار معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و در نهایت در اختیار بانک قرار خواهد گرفت و وجه حاصل از فروش سوخت به حسابشان واریز می‌شود.

 

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.