×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
ترور سردار سلیمانی، تلاش مذبوحانه دشمن به دلیل شکست در جبهه‌های مقاومت بود

حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز در خطبه‌های نماز این هفته ضمن اشاره به انتقام سختی که مقام معظم رهبری از آن نام بردند اظهار کرد: انتقام ایران از آمریکای جنایتکار و تمامی حامیان آن تنها از ترامپ نخواهد بود بلکه پشیمانی آن‌ها از تمام اعمالشان است.

وی افزود: هرچند در مواجه مسلمان با مسلمان، بخشش بالاتر از مجازات است اما در عرصه مقابله با دشمن و به ویژه آمریکا، چشم‌پوشی در این زمینه ناپسند و به دور از روحیه سلحشوری است.

امام جمعه اهواز گفت: عمل مجرمانه و مذبوحانه آمریکا بازخوردی احمقانه و به عنوان یک پاتک در برابر شکست‌های آن‌ها در برابر سربازان اسلام و به ویژه در جبهه‌های مقاومت بود.

موسوی‌فرد در تشریح انتقام سخت از دشمن عنوان کرد: انتقام از دشمن دارای مبنای قرآنی است و این انتقام از سطح حداقلی یعنی مقابله به مثل تا سطوح بالاتر یعنی محو جبهه دشمن است اما انتقام سخت بنا به گفته رهبرمعظم انقلاب انتقامی راهبردی خواهد بود.

وی با اشاره به این‌که انتقام سخت راهبردی باید آشکار، مخفی و پنهان باشد افزود: این انتقام باید دارای بازدارندگی شدید و طولانی باشد اما تنها توسط نیروهای مسلح نباشد بلکه قوای مختلف نیز به کمک نیروهای مسلح بیایند؛ انتقام سخت و راهبردی باید با زمان‌بندی و تقویم مناسب طراحی و هر کدام با محاسبات جدید و قاطعانه انجام شوند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: امام، رهبرمعظم انقلاب و حاج قاسم سلیمانی الگوهای جامعه هستند، بعداز چهل سال از عمر انقلاب اسلامی شایسته نیست مسؤولان سوار خودروهای چند میلیونی شوند و در قصرهای چند صد میلیاردی زندگی کنند.

وی افزود: مردم مسئولان را از سیاه چاله‌ها برای خدمت کردن بیرون آوردند، مردم نوکر می‌خواهند و نه رئیس پشت میز، کسی که به مطالبات آنها پاسخ دهد و همواره پشت امام خود در صحنه‌های مختلف باشد چرا که تشکر عملی از مردم همان عمل به مطالبات به حق مردم است.

 

 

منبع: فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.