×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
تغییر در شرکت ساب در پی برگزاری مراسم حاشیه‌ساز در گیت بوستان اهواز

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به شکایت این سازمان از مجریان مراسم حاشیه‌ساز در سالن همایش های گیت بوستان گفت: مدیرعامل و مدیر حراست جدید شرکت ساب منصوب شدند.

مهران مومن غریب چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: این جابه جایی با استعفای مدیرعامل و تصمیم و تصویب هیات مدیره شرکت خدماتی ساب (پیمانکار طرف قرارداد سازمان آب و برق) صورت گرفته و مدیرعامل جدید شرکت ساب و سرپرست جدید حراست این شرکت امروز منصوب شده‌اند.

وی افزود: با تصمیم شرکت ساب مسئولان نظارت بر برنامه‌های سالن همایش ها (یک نفر نماینده شرکت ساب و یک نفر نماینده نظارت بر امور خدمات سازمان آب و برق) که در لغو این مراسم کوتاهی کرده و ضوابط مربوطه و فرآیندهای لازم تدوین شده را رعایت نکرده نیز برای رسیدگی دقیق موضوع تخلف صورت گرفته از کار معلق شده‌اند.

وی، دلیل این اقدامات را مشکلات پیش آمده ناشی از تخطی پیمانکار مربوطه از رعایت مقررات وضع شده، عدم رعایت فرآیندهای تعریف شده و لغو نکردن مراسم در روز تشییع شهید والامقام سپهبد سلیمانی در اهواز عنوان کرد.

وی همچنین گفت: از شرکت برگزارکننده مراسم که سالن همایش‌های گیت بوستان را از شرکت ساب (پیمانکار طرف قرارداد سازمان آب و برق) اجاره کرده بود و مجری این مراسم (محمود شهریاری) به مراجع قضایی شکایت کرده‌ایم و پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب اهواز در حال رسیدگی است.

سرهنگ کشوری جانشین فرماندهی انتظامی اهواز دیروز سه شنبه از پلمپ سرسرای گیت بوستان (سالن همایش های سازمان آب و برق خوزستان) تا اطلاع ثانوی، به دلیل برگزاری جشن توسط افرادی که عزای عمومی را رعایت نکرده بودند، خبر داد.

به گفته وی مجوز برگزاری جشن در سرسرای گیت بوستان پیش از اعلام عزای عمومی صادر شده بود اما تخلف شرکت مربوطه و سازمان آب و برق خوزستان در این رابطه محرز است.

کشوری با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای متخلفان، گفته است: به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و جمعی از یارانش سه روز عزای عمومی در سراسر کشور اعلام شد و برگزاری هر نوع جشن در این ایام تخلف به شمار رفته و بر خلاف اصول دینی و فرهنگی است.

بر اساس این گزارش، شاهین کوه بزن مدیرعامل شرکت ساب که از اسفند ۹۷ به این سمت منصوب شده بود استعفا کرده و داوود حری به عنوان مدیرعامل جدید منصوب شد.

مراسم تشییع شهید سردار سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ۱۵ دی ماه از اهواز آغاز شده بود.

سازمان آب و برق خوزستان نیز ۱۶ دی ماه درباره حواشی برگزاری مراسم رونمایی از یک اپلیکیشن مربوط به فروش آنلاین غذا، در مجموعه گیت بوستان با صدور جوابیه ای، اعلام کرد: سازمان آب و برق به عنوان کوچکترین عضو جامعه عزادار، از ابتدای دریافت خبر شهادت جانگداز سردار آسمانی و هم رزمانش، همراه با امت شهید پرور، تلاش در بزرگداشت این واقعه عظیم داشته و این را چیزی جز انجام وظیفه‌ای اندک در راستای هدفی بزرگ نمی‌داند.

این سازمان همچنین اعلام کرده است که برگزار کننده مراسم جشن در سرسرای گیت بوستان اهواز از سوی یکی از شرکت های خصوصی بوده که مدتی قبل این سالن را از پیمانکار طرف قرارداد این سازمان برای تاریخ ۱۵ دی ماه اجاره کرده و مجوز لازم را نیز از اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی کسب و ارائه کرده است.

در بخش دیگری از بیانیه این سازمان آمده است: از متقاضی تعهد کتبی مبنی بر عدم اجرای هر برنامه مغایر با شعائر دینی و فرهنگی اخذ شده است.

با این وجود بلافاصله بعد از تخطی برگزار کننده، تذکر قاطع از طریق عوامل ناظر صورت گرفته و از ادامه روند برنامه جلوگیری به عمل آمد.

سازمان آب و برق خوزستان در پایان آورده ‌است که این سازمان درعین التزام اعتقادی و عملی به پاسداشت مقام شامخ شهادت، شهید و امت سوگوار، ضمن محکوم کردن هرگونه سوء استفاده بدخواهان، معاندان و دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی، با وجود اینکه هیچ نقشی در این حاشیه نداشته، برخورد قاطع با متخلفان را بر خود لازم می‌داند و ضمن بررسی، عکس العمل مناسب و اقدام به برخورد قانونی و قضایی قاطع با مرتکبین کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.