×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
سردار شهید سلیمانی علمدار ولایت بود

فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت:سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی علمدار ولایت و دشمن مستکبران در جبهه‌های دفاع از حرم بود.

به گزارش ایرنا سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در سازمان منطقه آزاد اروند بیان کرد:سردار شهید قاسم سلیمانی در زمان هشت سال دفاع مقدس، کمک به مردم مظلوم فلسطین و همچنین در جبهه‌های نبرد علیه داعش در سوریه و عراق رشادت‌های مثال‌زدنی خلق کرد.

وی افزود: آمریکا داعش را تاسیس کرد تا بین مسلمانان تفرقه افکنی کند ولی حضور سردار شهید سلیمانی و مدافعان حرم باعث شد این فتنه استکبار خنثی شود.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با یادآوری مجاهدت‌های ۴۰ ساله سردار سلیمانی گفت: تواضع و سرباز ولایت بودن این سردار، او را به اسوه استکبارستیزی تبدیل کرد.

سردار شاهوارپور ادامه داد:سردار شهید سلیمانی در خدمت‌ به ملت نیز نمره بالایی داشت و این تواضع و دشمن شناسی او بود که آسمانیش کرد و عزت دنیا و آخرت را برایش به ارمغان آورد.

وی گفت: هیچ کس در دنیا نمی‌تواند اینگونه حرکت مردمی را به صورت سیل خروشان به خیابان‌ها آورد و این نشان می‌دهد سردار شهید سلیمانی به دور از هر جناحی محبوب دلها بود.

وی با بیان اینکه قدرت طلبی ماشین نظامی آمریکا در منطقه زمین‌گیر شده افزود:آمریکا همواره به دنبال منافع خود است، چرا که نابودی صدام فقط بهانه بود و پس از سقوط صدام از منطقه خارج نشد و پایگاه‌های خود را در مناطق نفتخیز عراق بنا کرد.

سربازان آمریکایی باید منطقه را ترک کنند سردار شاهوارپور ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل ۲ موشک پهپاد آمریکایی ۱۶ موشک به پایگاه عین الاسد یکی از پایگاه های مهم آمریکا در عراق روانه کرد و برخی کشورهای منطقه بدانند ما مانند آنها نیستیم و این اول راه است.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: ما در حالی پایگاه آمریکا در عراق را هدف قرار دادیم که آنها از روز جمعه خود را آماده مقابله با موشک‌های ایران کرده بودند ولی در این راه هم چاره‌ ای جز شکست نداشتند.

وی با هشدار به نظامیان آمریکایی ادامه داد: نظامیان آمریکایی بدانند هر لحظه ممکن است مورد حملات انتقام جویانه قرار بگیرند و آنها برای در امان بودن باید منطقه را ترک کنند.

سردار شاهوارپور گفت: حمله مقتدرانه سپاه پاسداران به پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق ابهت آنها را در منطقه شکست.

وی افزود: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب “دوران بزن در رو تمام شده است” و جمهوری اسلامی در مقابل اقدام خبیثانه آمریکا وعده پاسخ داده بود که پاسخ آن جنایت را داد.

وی گفت: رجزخوانی‌ آمریکا در این مدت را دیدیم که اگر ایران اقدام کند چنین و چنان می‌کنیم ولی نظام جمهوری اسلامی با تاسی از راه امام حسین (ع) و بر اساس شعار هیهات من الذله، براساس قوانین، ضوابط و مقررات جهانی که برای خود این حق را محفوظ می‌داند از آمریکا انتقام گرفت.

در نخستین ساعات بامداد روز چهارشنبه نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، در انتقام اقدام تروریستی شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش، با چند فروند موشک زمین به زمین ۲ پایگاه اشغالگران آمریکایی در استان الانبار و اربیل عراق را هدف قرار داد و ضربات سنگینی به آنان وارد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.