×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
اجتماع خودجوش مردم اهواز در حمایت از اقدام غرورآفرین سپاه

بیش از یک هزار نفر از مردم ولایتمدار اهواز شامگاه چهارشنبه در حمایت از اقدام غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در موشکباران ۲ پایگاه‌ نظامی آمریکا در عراق، و گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و یارانش، در این شهر تجمع کردند.

به گزارش ایرنا در این تجمع خودجوش که در منطقه پادادشهر اهواز و با حضور بیش از یک هزار نفر از مردان و زنان، روحانیان و طلاب، بسیجیان و قشرهای مختلف مردم برگزار شد، در حمایت از اقدام غرورآفرین انهدام پایگاه عین الاسد عراق و پایگاه نظامی آمریکا در اربیل توسط سپاه پاسداران، شعارهایی در انزجار از استکبار جهانی و هم پیمانانش و نیز تقدیر و تشکر از سپاه پاسداران سر داده شد.

مردم ولایتمدار اهواز با قدردانی از سپاه پاسداران در انتقام از تروریست‌های آمریکایی، یاد و خاطره سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش را با نوحه خوانی گرامی داشتند.

به دنبال حمله تروریستی پهپادها و بالگردهای ارتش جنایتکار ایالات متحده آمریکا به خودروی حامل سردار شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان در فرودگاه بغداد که به شهادت همه آنها انجامید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ پایگاه نظامی عین‌الاسد و یک پایگاه نظامی آمریکا را در اربیل عراق هدف دهه موشک زمین به زمین قرار داد ، و انتقام سخت وعده داده شده را از آمریکایی‌ها آغاز کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.