×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
حرکت زیبای فولاد اکسین در بالابردن کیفیت مراکز آموزشی اطراف بسیار مهم است

مراسم اهداء دهها قلم کولر، میز و نیمکت و آبسردکن به مدارس محروم روستاهای اطراف شرکت در شهرستان کارون در راستای عمل به مسئولیتهای اجتماعی شرکت فولاد اکسین باحضور امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد اکسین، محمود یارعلی زاده نائب رئیس هیئت مدیره، کوروش مودت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان و کاظم باقلائی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کارون در فولاد اکسین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی در این مراسم که صبح سه شنبه ۱۷ دی ماه در شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزارشد، دکتر یارعلی زاده نایب رئیس هیئت مدیره شرکت به ایراد سخن پرداخت، وی در ابتدا شهادت سردار سپهبد سلیمانی را تسلیت گفت و افزود: شهید قاسم سلیمانی به ما درس ایثار، مقاومت و آزادگی آموخت، وجودش سبب خیر و رفتنش نیز موجب عزت و وحدت برای کشور شد.

نائب رئیس هیات مدیره شرکت همکاری با آموزش و پرورش در تامین ملزومات آموزشی مناطق محروم را بسیار گرامی و محترم دانست و از حضور مدیرکل اموزش پرورش خوزستان در مراسم اهدا اقلام آموزشی توسط فولاد اکسین خوزستان تقدیر و تشکر نمود.

یارعلی زاده افزود: شرکت های تولیدی می بایست بخشی از سود حاصله از تولید و فروش خود را به انجام مسئولیت های اجتماعی اختصاص دهند، بنابراین شرکت فولاد اکسین نیز از این قاعده مستثنا نمی باشد و همانگونه که امروز در این مراسم شاهد هستیم، در پی تحولات ایجاد شده توسط امین ابراهیمی مدیر عامل این شرکت در یکسال گذشته، بخشی از نیازهای مدارس محروم اطراف، توسط این شرکت تامین و به محل های مورد نظر ارسال می شود.

وی ادامه داد: از آنجائیکه دانش آموزان امروز سرمایه های آینده این مرز بوم می باشند بوجود آوردن شرایط مطلوب فضای آموزشی به یادگیری آنان کمک فراوانی می کنند، از سویی بعد از اتمام تحصیلات و کسب تخصص در شرکتها و بنگاههای اقتصادی با عملکرد خوب و کارایی بالا سرمایه گزاری امروز را پاسخ می دهند.

دکتر یارعلیزاده در پایان گفت: انشالله با کمک مهندس ابراهیمی مدیرعامل شرکت بتوانیم این روند را در جهت توسعه پایدار و گسترش محیطی و ر مسئولیتهای اجتماعی ادامه دهیم.

در ادامه این مراسم کوروش مودت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان پس از ابراز تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی، از هیئت مدیره و مدیرعامل فولاد اکسین برای برگزاری این مراسم و توجه به انجام مسئولیت های اجتماعی تقدیر و تشکر نمود.

مدیر کل اموزش پرورش خوزستان تصریح کرد: اکنون ۶۵ هزار پرسنل ۱میلیون و ۲۰۰ هزار دانش اموز و ۱۱ هزار واحد آموزشی در خوزستان داریم که بدون همکاری شرکتهایی نظیر فولاد اکسین و یاری مردم پیشبرد آنها بسیار سخت است.

ایشان ادامه داد: بوسه بر دست آنانی می زنم که به هر طریق در راستای رفع نیازهای آموزشی فرزندان این مرز بوم می کوشند. قطعا این قبیل کمک ها موجب ارتقا و بهبود کیفیت و رتبه آموزش و پرورش خوزستان در ایران خواهد شد.

در بخش دیگری از این مراسم باقلایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کارون از همکاری مهندس ابراهیمی مدیرعامل شرکت بدلیل اجرای این مراسم تقدیر کرد.

مدیر آموزش و پرورش کارون افزود، آموزش و پرورش کارون ۴۱ هزار دانش اموز و ۲۴۰ مدرسه دارد که ۱۸۰ مدرس از آنها خصوصی هستند، از این رو نقش خیرین و شرکتهای همجوار شهرستان کارون، مثل حرکت زیبای امروز فولاد اکسین در بالابردن کیفیت مراکز آموزشی اطراف بسیار مهم است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.