×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تصمیمات خوبی برای مناطق حاشیه ای اهواز گرفته خواهد شد

سردار سرلشکر حسین سلامی پنج‌شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه اهواز گفت: خوزستان قلب ایران است. مردم ایران برای خوزستان یک تقدس، حرمت و جایگاه برجسته و ممتازی قائل هستند. هنوز استخوان‌های بسیاری از جوان‌های این مرز و بوم زیر خاک‌های خوزستان مخفی است. اینجا به معنای واقعی، کربلای ایران است.

سردار سلامی گفت: برای مثال، سپاه یک بار به طور کامل در این سرزمین شهید شده است تا این سرزمین و مردمان باشرف، کریم، مقاوم و عزیز خوزستان با همان کرامت و شرافتی که شایسته آن هستند، سربلند مثل نخل‌های بلندقامت آن بمانند. وی افزود: تصویر ما از خوزستان، نگین زیبا و سرسبز حلقه انگشتری ایران بزرگ است. اینجا سرزمین ایستادگی است.

مردم این استان در مقابل جنگ‌های بزرگ ایستادگی کردند. اینجا سند زنده غیرت ملت ایران است و در نقطه مقابل، نقطه تلاقی همه کینه، توطئه و آرزوهای شوم دشمنان ما است.

فرمانده سپاه پاسداران عنوان کرد: معمولا خوزستان دروازه مخاطرات است و دشمنان ما به ویژه برای این سرزمین، همیشه خواب‌های آشفته می‌بینند.

دیدیم زمانی که حادثه‌ای در خوزستان رخ می‌دهد، همه مردم ایران، خوزستانی می‌شوند. ایران همه خوزستان می‌شوند و خوزستان همه ایران. سردار سلامی تصریح کرد: موضوع فقط نفت نیست، کرخه، کارون، اروند، زهره و جراحی نیست. موضوع هویت یک ملت است. حقیقت اسلام است. ما با اسلام سربلند می‌مانیم. فرمانده سپاه پاسداران بیان کرد: جغرافیا ما را از هم جدا نمی‌کند.

من دغدغه‌های مقام معظم رهبری را راجع به نقطه نقطه این سرزمین از نزدیک و بی‌واسطه شنیده‌ام. مقام معظم رهبری به من راجع به کوت عبدالله سفارش کردند. اکنون که اینجا حضور دارم، به اذن ایشان آمده‌ام. سردلر سلامی با اشاره به لزوم همدلی درکشور یادآور شد: باید جبهه رفع محرومیت و فقر را تشکیل دهیم، فقر باید به صورت کلی از بین برود نه آنکه کاهش یابد.

فرمانده سپاه پاسدارن گفت: روز گذشته در ماهشهر تصمیماتی در حد امکانات گرفتیم و امروز نیز در مناطق حاشیه‌ای اهواز این کار را خواهیم کرد و ادامه خواهیم داد اما در این زمینه همه را به یاری می‌طلبیم. باید همه توان برای رفع مشکلات مردم به کار گرفته شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.