×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
شتاب بیشتر توسعه اهواز با حضور قرارگاه خاتم الانبیا (ص)

به گزارش سایت شهرداری اهواز، شهردار اهواز صبح امروز در آیین آغاز احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه اهواز، از حضور سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران، آیت الله حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری، استاندار خوزستان، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، و همکاری و تلاش رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز و مدیران شهری اهواز تقدیر و تشکر کرد.
شهردار اهواز در این آیین گفت: بسیاری از پروژه های عمرانی بزرگ انجام شده در شهرهای مختلف با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا انجام شده است. حدود شش ماه پیش با مشورت استاندار خوزستان قرار شد از قرارگاه خاتم الانبیا برای اجرای پروژه‌های شهری دعوت ‌شود.
شاعری افزود: به علت طولانی شدن اتمام پروژه های بزرگ شهری مردم اهواز ذهنیت خوبی به پروژه های عمرانی ندارند که یکی از مهمترین نمونه های بارز آن پروژه قطار شهری اهواز است که حدود ۱۵ سال از آغاز به کار پروژه قطار شهری اهواز میگذرد. به همین دلیل با توجه به سابقه قرارگاه جهادی خاتم تصمیم گرفتیم سه پروژه را برای گام اول با این قرارگاه آغاز کنیم که تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه یکی از این پروژه‌ها است.
شهردار اهواز با اشاره به اتمام مراحل طراحی و مطالعاتی سه پروژه اظهار کرد: قرار است در پروژه تقاطع غیرهمسطح دانشگاه به صورت دو شیفت کار شود تا خاطره شیرینی از پروژه‌ حتی با احتمال اتمام زودتر از موعد پروژه در ذهن شهروندان اهوازی به یادگار بماند.
شهردار اهواز گفت: مدیریت شهری تمهیدات لازم را  برای اتمام هر چه سریعتر این پروژه و همکاری پروژه های بزرگ تر فراهم میکند که در کنار هم در این شرایط اقتصادی برای حل مشکلات شهروندان و توسعه شهر اهواز پیش برویم.
شاعری تصریح کرد: امیدوارم که با حضور سپاه و قرارگاه خاتم آهنگ توسعه شهر اهواز شتابان تر باشد و شاهد رشد و توسعه شهر اهواز باشیم.
شهردار اهواز ادامه داد: توسعه و آبادانی شهر اهواز نیازمند همدلی، همیاری،توجه ویژه دولت، عزم و اراده جدی است . از مسئولین انتظار داریم به اهواز به عنوان مرکز یکی از استراتژیک ترین استان های کشور نگاه ویژه تری داشته باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.