×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
مریدی گزینه مناسبی برای تصدی مدیرعاملی آبفا اهواز نیست/آبفا اهواز نیازمند مدیر متخصص و با دانش فنی است

عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز با انتقاد از عدم رفع مشکلات آب و فاضلاب، گفت: مدیرعامل آبفا اهواز، مدیری ناتوان و فاقد توان علمی، فنی و تخصصی است و باید استعفا دهد.

فتح الله حاجتی، امروز شنبه(۶ دی ماه) در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری بتاب نیوز ظهار کرد: سال های زیادی است که اهواز با معضل دفع آب های سطحی روبرو است و مسئولین مربوطه باید منطقه به منطقه در رفع آن برنامه ریزی و تلاش کنند.

وی با بیان اینکه مدیرعامل فعلی آبفا اهواز گزینه مناسبی برای این تصدی نیست، افزود: مدیر سابق ثبت احوال نمی تواند در سازمان آبفا که نیازمند فردی با تخصص و دانش مرتبط است، موفق باشد.

عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز با تاکید بر اینکه مدیران باید بر اساس تخصص، علم، دانش فنی و شایسته سالاری انتخاب شوند، ادامه داد: مدیر توانمند مدیری است که اطلاعات فنی و مهندسی آن بروز باشد، مواردی که در مدیرعامل فعلی آبفا اهواز مشاهده نکرده ایم.

حاجتی با انتقاد از عملکرد مدیرعامل آبفا اهواز، وی را مدیری ناتوان و فاقد توان علمی، فنی و تخصصی عنوان کرد و گفت: مدیرعامل فعلی آبفا اهواز تجربه کافی در فعالیت های تخصصی آب و فاضلاب را ندارد و سابقه ی کاری و گذشته وی با اداره این سازمان غیرمرتبط است.

وی با بیان اینکه مدیریت آب و فاضلاب، مادر تمام فعالیت های فنی و تخصصی در این حوزه است، عنوان کرد: عدم بازدید میدانی و بی توجهی مدیرعامل آبفا اهواز به مشکلات مردم گرفتار به معضل فاضلاب و آب های سطحی، از جمله مواردی است که می توان به آن اشاره کرد.

رییس کمیسیون بهداشت شورای اسلامی کلانشهر اهواز تاکید کرد: مدیرعامل آبفا اهواز ابتدا از مردم عذرخواهی کند و سپس استعفا دهد، چرا که توانایی مدیریت این سازمان را ندارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.