×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
تعدادی از عوامل مسلح اغتشاشات ماهشهر دستگیر شدند

 سپاه ولیعصر (عج) استان خوزستان شامگاه دوشنبه با انتشار اطلاعیه‌ای از دستگیری تعدادی از عوامل مسلح حوادث و اغتشاشات اخیر در شهرستان ماهشهر خبر داد.
به گزارش بتاب نیوز  نقل از روابط عمومی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان، در این اطلاعیه آمده است: در پی اعلام سهمیه بندی و تغییر نرخ بنزین، همانند سایر نقاط کشور در استان خوزستان نیز تجمعات اعتراضی صورت گرفت که این تجمعات در شهرستان ماهشهر با نفوذ عناصر آشوبگر به خشونت کشیده شد.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: آشوبگران با مسدود کردن مسیرهای ورودی و خروجی منتهی به شهرستان ماهشهر، مانع تردد خودروها در محورهای ماهشهر – اهواز، ماهشهر – بندرامام – آبادان، ماهشهر – هندیجان و ماهشهر – امیدیه شدند و با به‌کارگیری سلاح، امنیت شهروندان ماهشهری را به مخاطره انداختند.
عوامل مسلح با جلوگیری از تامین مایحتاج ضروری مردم ماهشهر و ممانعت از تردد خودروهای امدادی و گروگانگیری رانندگان، از تردد خودروههای سنگین که وظیفه حمل و نقل(صادرات و واردات) کالاهای اساسی کشور را به عهده داشتند، جلوگیری کردند.
در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: درچنین شرایطی عناصر مسلح با تیراندازی به سوی نیروهای نظامی انتظامی و مردم ماهشهر تعدادی از آن ها را شهید و مجروح کردند که این اقدام موجب ایجاد وحشت و اخلال در امنیت عمومی شهروندان شهرهای ماهشهر، بندرامام، چمران و طالقانی گردید.
سپاه ولیعصر(عج) در بخش دیگری از این اطلاعیه آورده است: در پی وقوع این حوادث، سازمان اطلاعات سپاه خوزستان با اقدامات دقیق و هوشمندانه، عوامل اصلی تیراندازی به مردم و نیروهای نظامی و انتظامی را شناسایی کرد و با هماهنگی دستگاه قضایی تعدادی از عوامل مسلح حوادث ماهشهر را دستگیر نمود.
عوامل دستگیر شده نسبت به انجام اقدامات ضدامنیتی و تشویق اراذل و اوباش برای مسدود نمودن مسیرهای منتهی به شهر، در جهت اخلال در امنیت و فلج نمودن صادرات – واردات و اختلال در فعالیت مجتمع های پتروشیمی و تیراندازی به سمت مامورین نظامی انتظامی و مردم اعتراف کردند.
در بخش پایانی این اطلاعیه آمده است: باعنایت خداوند متعال و حضرت ولی عصر(عج) عوامل اصلی دستگیر و در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفتند؛ همچنین سایرعوامل مسلح شناسایی و در حال تعقیب می باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.