×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
صیادان هندیجان برای دریافت سهمیه سوخت در سامانه ثبت نام کنند

فرماندار هندیجان گفت: اختصاص سهمیه سوخت شناورهای صیادی و صدور حواله سوخت برای صیادان این شهرستان در صورتی انجام می‌شود که متقاضیان در سامانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ثبت نام کنند.

علی بویری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با پیگیری‌ انجام شده مقرر شد به مناطقی که دارای صنعت صیادی هستند سهمیه سوخت ویژه ای اختصاص داده شود.

وی هندیجان را از جمله این شهرستان‌ها معرفی کرد و گفت: دریافت سهمیه ویژه سوخت شناورها برای صیادان هندیجان منوط به ثبت نام و ارائه مدارک خواسته شده در سامانه tejaratasan.niopdc.ir است.

فرماندار هندیجان ابراز امیدواری کرد با توجه به برنامه‌ریزی‌ وزارت کشور و شرکت پخش فراورده‌های نفتی در روزهای آینده مشکل سوخت شناورهای این شهرستان برطرف شود.

وی با بیان اینکه هندیجان دارای بیش از ۳۸۵ شناور دارای مجوز و ۶۰۰ شناور فاقد هویت در حال فعالیت است افزود: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی طی اطلاعیه ای اعلام کرد موضوع تعیین سهمیه بنزین برای قایق‌های صیادی در فصل صید، از سوی کارگروه مربوطه به هیئت وزیران ارائه شده که به محض تصویب نهایی، جزئیات آن منتشر خواهد شد.

از بامداد ٢۴ آبان ماه طرح سهمیه بندی بنزین در کشور اجرا شد . بر پایه این طرح قیمت بنزین سهمیه‌بندی برای وسایل نقلیه لیتری ۱۵ هزار ریال و قیمت آزاد آن لیتری ۳۰ هزار ریال تعیین شد.

کنترل مصرف سوخت با توجه به میانگین بالای مصرف سوخت در کشور، افزایش توان صادرات، مبارزه با قاچاق سوخت و اختصاص منابع حاصل از مدیریت مصرف به مردم به ویژه اقشار ضعیف و کم‌درآمد به‌صورت مستقیم و نیز کاهش آلودگی هوا در کلان‌شهرها و شهرها از جمله اهداف اجرای این طرح اعلام شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.