×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول معرفی شد

امید بن‌عباس روز پنجشنبه در نشست شورای اداری دزفول به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه این شهرستان معرفی و از زحمات محمد حیدری سرپرست پیشین قدردانی شد.

به گزارش ایرنا معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان در نشست شورای اداری دزفول و آیین تکریم و معارفه سرپرستان پیشین و جدید فرمانداری ویژه این شهرستان گفت: تمام خوزستان برای کشور مهم است لذا با حساسیت بیشتر و با توجه به شاخص‌ها مسوولان در این استان انتخاب می‌شوند.

علی حسین حسین‌زاده با اشاره به انتصاب کوروش مودت فرماندار پیشین خرمشهر به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان افزود: مودت سابقه مدیریت در آموزش و پرورش داشت و با توجه به گرفتاری‌های زیاد این نهاد به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش منصوب شد.

وی ادامه داد: با توجه به خالی‌شدن جایگاه فرمانداری ویژه خرمشهر نیاز بود فردی برای این مسوولیت انتخاب شود که ارتباطات بین‌الملل را بشناسد و متخصص علوم سیاسی باشد که به همین دلیل حیدری را به این شهرستان منتقل کردیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با اشاره به انتخاب امید بن‌عباس به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: بن‌عباس سابقه مدیرکلی امور اقتصادی استانداری خوزستان را دارد و باتوجه به ظرفیت مهم اقتصادی دزفول تصمیم بر این شد که از او در این شهرستان استفاده کنیم.

وی با تاکید بر لزوم تغییر نگاه در بحث توسعه و پیشرفت، اظهارداشت: دنیا به سمت توسعه انسانی رفته است لذا باید در این مسیر گام برداریم.

حسین زاده مردم‌سالاری دینی را از مولفه‌های قدرت نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: نظام در چهار دهه گذشته مشروعیت و مقبولیت خود را از طریق انتخابات تکرار کرده است.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از تحریم‌های خصمانه دشمن افزود: در شرایط حساس کنونی به وحدت و انسجام نیاز داریم. وحدت و همدلی برای مقابله با دشمن ضروری است امام جمعه دزفول نیز در این نشست با تقدیر از زحمات سرپرست پیشین فرمانداری ویژه دزفول در یک سال گذشته برای سرپرست جدید آرزوی موفقیت کرد.

حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی افزود: دزفول شهر عالمان برجسته و مولد نیری انسانی است و در دفاع مقدس امتحان خود را به خوبی پس داده است.

وی با بیان اینکه ایام حساس و مهمی در پیش داریم، گفت: با توجه به توطئه‌های دشمن فقط با وحدت و همدلی می‌توانیم بر مشکلات فائق آییم. امام جمعه دزفول با تاکید بر لزوم یادآوری خون پاک شهدا توسط مسوولان در مصاحبه‌ها گفت: دشمن خواب نیست و از صحبت‌های ما سوء استفاده می‌کند.

وی با اشاره به نقش فرمانداری در مدیریت شهرستان افزود: فرماندار باید تمام مدیران اجرایی را زیر بال خود بگیرد و اگر یکی از آنها دچار خطایی شد از موضع قدرت با او برخورد نکند. نداشتن ثبات مدیریت به خوزستان ضربه می‌زند.

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تقدیر از زحمات سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: نداشتن ثبات مدیریتی در اغلب شهرستان‌های استان خوزستان وجود دارد که این موضوع به استان ضربه می‌زند.

عباس پاپی‌زاده با انتقاد از استفاده نشدن ظرفیت فرزندان دزفول در فرمانداری این شهرستان افزود: استانداری برای انتصاب گزینه‌های بومی برای فرمانداری ویژه دزفول پیشنهادهایی داده بود ولی برخی افراد جلوی این انتصاب‌ها را گرفتند.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی انتصاب فرماندار غیربومی در دزفول را وارونه جلوه می‌دهند و کلیپی از بنده در فضای مجازی منتشر کردند که بنده مخالف انتخاب گزینه بومی هستم.

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حواشی پیش آمده پیرامون نصب تابلوی دزفول اظهارداشت: نصب تابلو در محل قبلی ۲۸ شهریورماه امسال بار دیگر در استانداری مصوب شد ولی دلیل اجرا نشدن آن معلوم نیست.

وی با بیان اینکه بی‌ثباتی مدیریتی به شهرستان دزفول آسیب می‌زند، افزود: استانداری خوزستان نگاه بدبینانه‌ای به دزفول ندارد و در بحث اعتبارات کمک می‌کند ولی برخی موارد حل نشده باقی مانده‌اند. پاپی زاده اظهارداشت: هشت بیمارستان در دزفول در حال ساخت است که اعتبار ساخت آنها از اعتبار تملک دارایی شهرستان جدا است.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار روستاهای بدون دهیاری به شهرستان دزفول اختصاص یافته است، افزود: کل بودجه تملک دارایی استان خوزستان ۹ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال است که با تصویب یک قانون در مجلس درخصوص آلایندگی صنایع نفت ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار دیگر به طور دائم به استان خوزستان اضافه شد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیر شهرستان دزفول در کل استان خوزستان گفت: هماهنگی بین مسوولان باعث جذب اعتبارات در شهرستان دزفول شده است.

وی با تاکید بر اینکه دزفول نیاز به جوی آرام همراه با وحدت و همبستگی دارد افزود: در سایه وحدت می‌توان به رشد و توسعه دست یافت. ارتقای سطح معیشتی مردم دزفول در اولویت است

سرپرست جدید فرمانداری ویژه دزفول نیز در این آیین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر انتخاب مدیران جوان گفت: دزفول یکی از شهرهای مهم ایران بوده و در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش برجسته‌ای داشته است.

امید بن‌عباس با اشاره به حملات موشکی و توپخانه‌ای دشمن به دزفول افزود: نام دزفول به پاس مقاومت و پایداری در دفاع مقدس در تقویم جای گرفته است.

وی با بیان اینکه دزفول ظرفیت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف دارد، اظهارداشت: دزفول یکی از پر تراکم‌ترین شهرستان‌ها از نظر دانش‌آموزی است که باید برای رفع این مشکل چاره‌اندیشی شود.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با تاکید بر لزوم کار جمعی برای رفع مشکلات این شهرستان افزود: نگاه ویژه‌ای به ارتقای سطح معیشتی مردم خواهم داشت.

وی با دعوت از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در دزفول گفت: برای کار و تلاش به این شهرستان آمده‌ام و از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات مردم دریغ نمی‌کنم.

سرپرست پیشین فرمانداری ویژه دزفول نیز در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد خود گفت: اگر با آرامش کارها پیش بروند هرگز دچار غفلت نمی‌شویم.

محمد حیدری افزود: مرکز بررسی عملکرد وزارت کشور، فرمانداری‌ها را در هشت سرفصل مورد ارزیابی قرار داده که دزفول در چهار سرفصل نمره عالی، در ۲ سرفصل نمره خوب و در ۲ سرفصل نمره متوسط کسب کرده است.

وی گفت: هنگام ورود بنده به دزفول سرقت‌های مسلحانه در سطح شهرستان زیاد بود که با تصویب و اجرای طرح‌های امنیتی به نقطه امن امروز رسیدیم و نه تنها سرقت‌های مسلحانه پایان یافت بلکه آمار سایر جرایم نیز کاهش یافت.

حیدری با اشاره به ناآرامی‌های پس از افزایش قیمت بنزین افزود: با تلاش اعضای شورای تامین و اقدامات انجام شده، حوادث معطوف به چند وقت اخیر در شهرستان دزفول در نرم بسیار پایینی بودند.

وی با اشاره به راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر بیان کرد: دزفول جزو نخستین شهرستان‌هایی بود که مردم آن اغتشاشات را محکوم کردند. ۲۴۰ طرح روستایی در دزفول تعریف شد

سرپرست پیشین فرمانداری ویژه دزفول با بیان اینکه ۶۷ درصد اعتبارات مصوب و سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار ملی در دزفول جذب شده است، گفت: ۲۴۰ طرح روستایی با بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان تعریف شده است.

وی افزود: وجه فرهنگی، ارزشی و دینمداری دزفول نیز در قالب برنامه‌های فرهنگی دزفول به ویژه اربعین حسینی تبلور یافت.

سرپرست پیشین فرمانداری ویژه دزفول با اشاره به نقد مردم درخصوص ثبات مدیریتی در این شهرستان گفت: حوزه مدیریت شهرستان دزفول در پنج سال گذشته همواره دستخوش تغییر و حاشیه بوده است.

محمد حیدری سرپرست پیشین فرمانداری ویژه دزفول نیز به عنوان فرماندار ویژه خرمشهر منصوب شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.