×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
وقتی سید رسول موسوی نصف عمرش را صرف تصاحب کرسی مجلس می‌کند

به گزارش مجلس گرام، ثبت نام داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به پایان رسید و چهره‌های نامداری برای رسیدن به کرسی‌های سبز بهارستان به نمایندگی از مردم خوزستان وارد میدان شدند؛ پایگاه خبری مجلس گرام در نظر دارد در سلسله گزارش‌های تخصصی وضعیت داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را بررسی کند.

در نخستین گزارش به وضعیت حوزه انتخابیه اهواز، کارون، حمیدیه و باوی می‌پردازیم؛ جایی که حدود ۳۰ چهره جذاب وارد این عرصه شدند. در این بخش به وضعیت سید رسول موسوی می‌پردازیم.

سید رسول موسوی

سید رسول موسوی پس از دو دوره حضور در مجلس شورای اسلامی در دهه ۶۰ شمسی دوباره سودای رقابت با جوان‌ها را در سر پرورانده و برای کاندیداتوری در مجلس یازدهم نام نویسی کرده است. سید رسول موسوی از جمله اصلاح طلبان شناخته شده استان خوزستان است، البته او قبل از تولد جناح‌های سیاسی فعلی و اعلام موجودیت آنها در جامعه سیاسی ایران حضور در مجلس را تجربه کرده است.

موسوی ۷۱ساله ۳۶ سال پیش راهی مجلس دوم شد و در مجلس سوم هم حضور داشت، بعد از آن یک غیبت ۱۰ ساله در فضای سیاسی داشت و بعد از آن هم مدیرکلی آموزش و پرورش را در دولت سید محمد خاتمی تجربه کرد؛ باتوجه به اینکه فعالیت‌های موسوی به قبل از زمان گسترش استفاده مردم ایران از اینترنت باز می‌گردد نمی‌توان درباره فعالیت‌های او در زمان مجلس دوم و سوم و یا حتی زمان مدیریتش در اداره آموزش و پرورش قضاوت خاصی داشت اما باید دید که موسوی توانایی رقابت با جوانان و میان سالان را دارد یا سنش به او این توان و اجازه را نمی‌دهد!

هرچند برخی از سیاسیون اصلاح طلب معتقدند که اگر او ظرفیت بالایی داشت کم کم باید خود را آماده رقابت در انتخابات ریاست جمهوری می‌کرد نه اینکه پس از ۳۶ سال بخواهد دوباره به نقطه اول فعالیت‌هایش بازگردد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.