×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
جشنواره سنتورنوازی غرب کشور در اهواز برگزار می‌شود

مسئول واحد موسیقی حوزه هنری خوزستان از برگزاری دومین جشنواره سنتورنوازی غرب کشور تحت عنوان پایور به میزبانی اهواز خبر داد.

سجاد کوراوند در خصوص دومین جشنواره سنتورنوازی غرب کشور تحت عنوان پایور، اظهار کرد: این جشنواره با حضور استان‌های خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، ایلام و کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در چهار رده سنی‌۱۰ تا ۱۳، ۱۴ تا ۱۷، ۱۸ تا ۲۲ و ۲۳ تا ۲۸ سال برگزار می‌شود، توضیح داد: پس از ارسال و داوری آثار، از پذیرفته‌شدگان برای اجرای صحنه‌ای و شرکت در جشنواره دعوت به عمل خواهد آمد.

کوراوند اضافه کرد: در مراسم اختتامیه این جشنواره به نفرات برگزیده هر گروه سنی هدایایی اهدا می‌شود. وی مهلت ارسال آثار را تا ۳۰ دی ۹۸ عنوان کرد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به نشانی اهواز، امانیه خیابان دز شرقی، واحد موسیقی حوزه هنری خوزستان به صورت تصویری ارسال کنند.

مسئول واحد موسیقی حوزه هنری خوزستان یادآور شد: هنرمندان شرکت‌کننده در این جشنواره باید به اجرای گوشه‌ها و قطعات ضربی از ردیف میرزا عبدالله و ابوالحسن خان صبا و ردیف پایور به اجرا بپردازند.

وی با اشاره به اینکه اساس و پایه این جشنواره موسیقی دستگاهی است، اظهار کرد: متولی این برنامه حوزه هنری خوزستان است که تلاش می‌شود در سال‌های آینده به صورت فراتر و کشوری برگزار شود.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به نشانی اهواز، امانیه خیابان دز شرقی، بین عارف و لقمان، واحد موسیقی حوزه هنری خوزستان به صورت تصویری ارسال و برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۶۹۹۴۲۹۳۰ تماس حاصل کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.