×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
هزینه‌های انتخاباتی‌ام را شفاف اعلام خواهم کرد

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: فعلاً در مرحله ثبت‌نام هستم اما قطعاً در روزهای آینده به صورت شفاف عنوان خواهم کرد که چقدر و از کجا هزینه‌های خود را تامین کرده ام.

علی ساری نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی که داوطلب‌ شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس هم شده است امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مهمترین مشکل استان خوزستان مدیریت است در این دوره برای این موضوع خیلی تلاش کردم اما من یک نفر هستم، از طرفی مدیریت استان از سوی دولت بسیار حمایت می‌شد به همین دلیل عملاً ظرف این چهار سال تغییری در استان صورت نگرفت.

وی افزود:در بین استانها بدترین شرایط را خوزستان دارد چرا که دولت‌های مختلفی که روی کار آمدند در خصوص انتخاب مدیریت استان سهل‌انگاری کردند.

این داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در رابطه با اینکه مهمترین ضعف مجلس فعلی چیست؟ و شما می‌خواهید برای اصلاح آن چه کارهایی انجام دهید؟ گفت: مجلس فعلی مشابه مجالس گذشته بود چرا که در تصمیم‌گیری دچار فردگرایی شده بود همین عامل سبب شد اغلب مصوبات مجلس آن طور که انتظار می‌رفت پیش نروند.

ساری در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه چرا مردم دوباره باید به شما رأی بدهند؟ عنوان کرد: در حوزه محلی چند چالش از جمله بیکاری، آب، فاضلاب، بیمارستان، کشاورزی، ریزگردها و… در استان وجود دارد؛ مصوبه ریزگرد برای اولین بار در مجلس دهم مطرح شد، بنابراین من یا سایر نمایندگان که در دوره یازدهم وارد مجلس می‌شوند باید این مصوبه را دنبال کنند.

وی با بیان اینکه مواردی که اشاره شد به صورت گروهی و مجمع نمایندگان دنبال می‌شد، افزود: در بحث فاضلاب نیز مصوبه‌ای در فرودین 96 از سوی دولت گرفته شد و بخشی از کارها انجام و انتظار می‌رود مابقی نمایندگان نیز در مجلس یازدهم آن را دنبال کنند.

ساری در خصوص شفاف سازی هزینه انتخاباتی خود بیان کرد: فعلاً در مرحله ثبت‌نام هستم اما قطعاً در روزهای آینده به صورت شفاف عنوان خواهم کرد که چقدر و از کجا هزینه‌های خود را تامین کرده ام.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.