×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
63000 بانوی سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد خوزستان هستند

معاون کمیته امداد خوزستان با بیان اینکه آمار دقیقی از تعداد زنان سرپرست خانوار در سطح خوزستان وجود ندارد، گفت: تعداد این بانوان بسیار زیاد است اما با این وجود حدود 63 هزار نفر از مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در خوزستان را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند.

محمدرضا علیپور خدادادی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره)، پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: زنان سرپرست خانوار غیر شاغل که در مذیقه مالی هستند، می‌توانند از دو راه حضوری و الکترونیکی برای بهره بردن از حمایت‌های کمیته امداد بهره ببرند.

وی با بیان اینکه آمار دقیقی از تعداد زنان سرپرست خانوار در سطح خوزستان وجود ندارد، گفت: تعداد این بانوان بسیار زیاد است اما با این وجود حدود 63 هزار نفر از مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در خوزستان را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند.

علیپور خدادادی بیان کرد: بسته‌های حمایتی کمیته امداد پس از تایید استحقاق، بررسی‌های میدانی و پذیرش که مبتنی بر نیازهای خانوارها است به آنها تعلق می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بانوانی که مهریه بالا دارند شامل خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) نمی‌شوند، گفت: البته بانوانی که مهریه‌شان پاسخگوی نیازشان نیست، تحت پوشش کمیته امداد قرار می‌گیرند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.