×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
تفکر ایجاد اشتغال در ادارات دولتی اشتباه است
محمدی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد در نشستی با رئیس پارک علم و فناوری خوزستان بابیان این‌که گاهی اوقات ظرفیت‌های خوبی از دست می‌رود اظهار داشت:فرار مغزها تنها فرار به خارج از کشور نیست، اگر امروزه برخی از مناطق آسیب‌پذیر هستند به دلیل عدم ایجاد زیرساخت‌ها و بسترها است‌.
وی بابیان این‌که در استان خوزستان‌ باید الگوهای موفق معرفی شوند افزود:صداوسیما باید الگوهای موفق را به جامعه معرفی کند همچنین طرح‌های آماده متفاوت و مداوم داشته باشیم که در هنگام مراجعه ارائه شوند.
نماینده ولی فقه در خوزستان گفت: این‌که در کشور کسی نتواند از سرمایه و طرح خود استفاده کند اشتباه است، تفکر نسل فعلی کشور در خصوص اشتغال اشتباه و انحرافی است به جهت اینکه فکر می‌کنند اشتغال فقط در ادارات دولتی به شمار می‌آید.
حجت‌الاسلام موسوی فرد ادامه داد: در استان خوزستان باید به‌گونه‌ای جاذبه ایجاد کرد که هر شخصی که از سراسر ایران بیاید متنفع شود و حضورداشته باشد، امسال سال رونق تولید است و باید تلاش کرد و این باقیات و صالحات است.
ایرج کاظمی زاده نیز عنوان کرد: پارک علم و فناوری دولتی اما درون آن کاملاً خصوصی است. دولت ما را مربوط به ارائه خدمات به بخش خصوصی کرده است.
وی افزود: تمام‌ تمرکز برافزایش اشتغال و بی‌نیاز کردن صنایع از بیرون کشور است. به دنبال این هستیم‌ که صنایع در استان توسط فن‌آوران و شرکت‌های خصوصی نیاز آن‌ها را برطرف کنند که شامل حوزه‌های مختلف است.
خوزستان ازنظرانسانی ظرفیت خوبی دارد
رئیس پارک علم و فناوری خوزستان تصریح کرد: این امر نیازمند حمایت همه‌جانبه است ، مشکل کنونی نبود یک فضای فیزیکی مناسب در سطح استان خوزستان است. عدم انسجام بین شرکت‌ها یکی از مشکلات این بخش است.
کاظمی نژاد بابیان این‌که خوزستان ازنظر نیروی انسانی ظرفیت خوبی دارد خاطرنشان کرد: بااین‌وجود به دلیل این‌که نمی‌توانیم به آن‌ها خدمات مناسب بدهیم به نقاط دیگر می‌روند.
وی افزود: پارک علم و فناوری خوزستان در حوزه‌های مختلف 1500 شغل ایجاد کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.